Usein kysyttyä

Jos et löydä vastausta täältä, niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@hullunmylly.fi

Vastaamme viimeistään yhden vuorokauden kuluessa, useimmiten kuitenkin jo aiemmin.

Meille voi myös soittaa. +358445546790

 

1. Mikä on keskimääräinen toimitusaika?

Käsittelemme ennen klo 08.00 tulleet tilaukset jo saman päivän aikana. Keskimääräinen toimitusaika on 2-7  arkipäivää.

2. Mitkä ovat toimituskulut?

Kaikki tilaukset toimitetaan Postin välityksellä. Voit valita toimituksen Postin pakettiautomaattiin / noutopisteeseen.

  • Posti (toimitus postin toimipisteeseen tai postin pakettiautomaattiin) 3,90€
  • Postin kotimaan rahti kotiosoitteeseen 49€
  • Yli 99€ tilaus ilman toimituskuluja, paitsi rahtituotteet.

Ehdotamme sinulle automaattisesti lähintä noutopistettä, kun täytät kassalla postinumerosi ja valitset sopivan toimitustavan.

3.Toimitetaanko tilaus ulkomaille?

Tällä hetkellä toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen.

4.Arvioitu toimitusaika on ylittynyt, missä tilaukseni on?

Olemme pahoillamme, jos tilauksesi on jostain syystä viivästynyt. Voit seurata pakettisi kulkua omapostisovelluksen avulla. Olemme lähettäneet sinulle seurantakoodin ilmoittamaasi sähköpostiin.

5.Voinko palauttaa tilaukseni?

Tarjoamme kaikille myymillemme tuotteille 30 vuorokauden palautuksen. Löydät lisätietoa asiasta kohdasta palautusehdot.

6.Kuinka palautan tilaukseni?

1.Ilmoita meille sähköpostitse että palautat tai vaihdat tuotteen lähettämällä viestiä osoitteeseen info@hullunmylly.fi

2. Pakkaa lähetys huolellisesti ja vie palautuspaketti mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Lähetä paketti osoitteeseen JKP-markkinointi, Heikinrannantie 9 85160 Rautio

3.Saat meiltä kuittauksen, kun palautuksesi on vastaanotettu.